آموزش بازاریابی شبکه ای

کسب درامد

روابط و داد و ستدها در اینترنت بصورت مجازی و تا حدودی متفاوت از دنیای خارج از اینترنت هستند ، به همین دلیل بر پایه اعتماد متقابل و تجربه دیگران صورت می گیرند .
معرفی سایتهای کسب درآمد در این وبسایت نیز بر پایه : آمار کاربران ، رضایت کاربران ، پرداخت بموقع و سابقه آنها صورت می گیرد .
با یادگیری و افزایش تجربه ، به مرور زمان می توان به موفقیت های بیشتری دست یافت

بایگانی

ثبت نام در سایتهای ایرانی کار چندان سختی نیست چون اکثر ما بر زبان فارسی مسلط هستیم!


توضیحات اضافه :
اگر یک سری اصول کلی را رعایت کنید ، می توانید در هر سایتی که تمایل دارید ثبت نام کنید .
اکثر صفحات ثبت نام سایتها ، اطلاعاتی را از کاربر تقاضا می کنند که عبارتند از :


نام و نام خانوادگی : بهتر است از نام واقعی یا مستعار خود استفاده کنید و باعث دردسر دیگران نشوید ! اما اگر شخص محافظه کاری هستین ، هر اسمی دوست دارین وارد کنید !.


یوزر نیم یا نام کاربری : شامل چند حرف به زبان انگلیسی یا ترکیب حروف و عدد یا فقط چند عدد یا  چند  حرف به زبان فارسی(بستگی به سایت مورد نظر دارد که نام کاربری به زبان فارسی را قبول کند یا نه ) یا ایمیل شما .
برخی از سایتها محدودیت تعداد حروف را نیز اعمال می کنند مثلا تعداد حروف نام کاربری باید بیشتر از 3 حرف یا عدد باشد .


پسوورد یا رمز عبور : معمولا برای امنیت بیشتر از ترکیب حروف انگلیسی (حروف بزرگ و کوچک ) و عدد استفاده می شود و تعداد آن بستگی به اعتبار سایت مورد نظر دارد که بهتر است بیشتر از 6 کاراکتر باشد .

تایپ مجدد رمز عبور : رمز عبور را دوباره تایپ کنید برای تاکید بیشتر ! .


رمز دوم : به منظور امنیت بیشتر تر حساب کاربری شماست ! که در اکثر سایتها اختیاری است نه اجباری .


معرف : نام کاربری شخصی است که شما را به سایت معرفی کرده است یا شما توسط او با سایت آشنا شده اید ! .


تاریخ تولد : نوشتن فقط سال تولد به میلادی مانند 1980 (  اکثر سایتها سال شمسی را نیز قبول می کنند مانند 1360 ) یا تاریخ دقیق تولد مانند روز و ماه و سال به میلادی یا شمسی ( بستگی به سایت مورد نظر دارد )که اکثر کاربران تاریخ تولد واقعی خود را وارد می کنند ! ( در اقلب موارد بعد از فراموشی رمز و درخواست ارسال مجدد آن توسط شما ، سایت مربوطه تاریخ تولد یا رمز دوم یا سوال امنیتی که هنگام ثبت نام وارد نمودید را از شما می خواهد ). 

تصویر آواتار (Avatar) : با انتخاب یک تصویر از کامپیوتر خود ، تصویر مورد نظر بعنوان تصویر شما در سایت نشان داده می شود ( معمولا تصاویر با حجم پایین و یا اندازه مشخص از شما خواسته می شود ) .


تصویر امنیتی : تصویری به شما نمایش داده می شود که قابلیت رفرش یا تعویض نیز دارد ، شما باید حروف یا اعداد یا کاراکتری که در تصویر می بینید را در کادر کنار تصویر وارد نمایید .
در بیشتر مواقع از تصاویر بیش از حد کج و کوله  و وارفته ( مثل خودشون ) استفاده می شود ! که در صورت ناخوانا بودن بهتر است تصویر را با استفاده از دکمه کنار آن رفرش کنید یا بر روی آن کلیک نمایید .


سوال امنیتی : ممکن است به صورت تصویری باشد وشما باید با توجه به سوال ، تصویر درست را انتخاب کنید یا بصورت نوشتاری باشد مانند اینکه جمع یا ضرب دو عدد چند می شود و یا اینکه سوال آزمون المپیاد باشد که در اینصورت بهتر است صفحه را رفرش کنید !.
در برخی سایتها کادرهای خالی با عنوان سوال امنیتی و جواب قرار داده میشود که شما باید یک سوال و یک جواب که در حافظه تان باقی می ماند را از خود بپرسید و در کادرهای خالی وارد نمایید !.


موافقت با قوانین سایت : اکثرا در پایان صفحات ثبت نام مطالبی با عنوان قوانین سایت یا لینک مربوطه قرار داده می شود که پس از خواندن آن باید تیک آن را فعال نمایید ( که اکثرا قوانین رو به نفع خودشون قرار میدن و آخرش مینویسن که هرگونه تغییر در این قوانین توسط مدیریت سایت ودر هر زمانی بلامانع است ! پس اگر هم نخوندین ، فقط تیکش رو بزنین ! ).


در پایان بر روی دکمه ثبت نام کلیک نمایید . . . تبریک میگم شما با موفقیت ثبت نام کردید ! .


نکات :
1 - به طور کلی مواردی  که معمولا با علامت * مشخص می شوند را باید حتما تکمیل کنید تا اجازه ثبت نام در سایت به شما داده شود .


2 - تکمیل مواردی چون  شماره تلفن ثابت یا همراه ، نوع گوشی ، علاقه مندی ها ، آدرس دقیق پستی و کد پستی و . . . بستگی به سایت مورد نظر و خدماتی که ارائه می دهد دارد (پس دقت بیشتر هنگام انتشار اطلاعات شخصی در اینترنت جزء ضروریات است) .


3 - اگر به تقویم نگاه کنید و روز تولد خود را پیدا کنید روز و ماه میلادی شما برابر همان روز ( به میلادی ) است که در تقویم نوشته شده و اگر سال تولد خود را با عدد 621 (برای متولدین قبل از 11 دی ) یا با عدد 622 ( برای متولدین بعد از 11 دی ) جمع کنید سال تولد میلادی بدست می آید .


4 - شما دوستان عزیز اگر نکته جدیدی به ذهنتان می رسد لطف کنید در بخش نظرات این پست قرار دهید تا سایر دوستان نیز بتوانند از آن بهره ببرند


منبع : seesoonyou.blog.ir