آموزش بازاریابی شبکه ای

کسب درامد

روابط و داد و ستدها در اینترنت بصورت مجازی و تا حدودی متفاوت از دنیای خارج از اینترنت هستند ، به همین دلیل بر پایه اعتماد متقابل و تجربه دیگران صورت می گیرند .
معرفی سایتهای کسب درآمد در این وبسایت نیز بر پایه : آمار کاربران ، رضایت کاربران ، پرداخت بموقع و سابقه آنها صورت می گیرد .
با یادگیری و افزایش تجربه ، به مرور زمان می توان به موفقیت های بیشتری دست یافت

بایگانی

کسب درامد از بازدید سایت و وبلاگ

قادر قیومی | جمعه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۵۲ ق.ظ


اگر به دنبال کسب درآمد مطمئن و منصفانه از سایت یا وبلاگ خود هستید
اگر از سیــستم های کلیکی و همــکاری در فروش و . . . رضایتی ندارید
اگر میخواهید یک سیستم بینظیر کــسب درآمد را تجربه کنید
اگر با وجود بازدیدکننده کم مشتاق درآمد عالی هستید
اگر حــتی روزانه یــک بازدیــدکننده هم دارید

بهترین سیستم کسب درآمد برای شما وبلاگنویسان و وبمسترهای عزیز ، سیستم کلیک طلا است که در مقایسه با سیستم ادگاه قد بلندتری دارد ( یه سر و گردن بالاتر است ! ) .

آشنایی با سیستم کلیک طلا

با افزایش کاربرد اینترنت در زمینه های مختلف ، و گسترش سایت ها و وبلاگ ها ، امروزه تبلیغات از طریق این رسانه ، از اهمیت ویژه ای برخوردار شده است .
هر سایت یا وبلاگ با توجه به محتوا و خدماتی که ارائه می دهد کاربرانی را بسمت وبگاه خود جذب نموده و مشغول فعالیت است

هر سایتی که با صرف وقت و هزینه بیشتر، بازدیدکننده بیشتری را جذب خود کرده از طرفی میتواند به نسبت همین بازدید به درآمد بالاتری از طریق جذب تبلیغات اینترنتی از سایت خود داشته باشد

سایت تبلیغاتی کلیک طلا با هدف جذب حداکثری سایت های کم بیننده و پربیننده ! و گسترش تبلیغات خود و حضور قدرتمند در صحنه تبلیغات اینترنتی از طرفی باعث شده تا صاحبان این سایت ها نیز از قافله کسب درآمد اینترنتی بر اساس جذب تبلیغات عقب نمانند و همواره به نسبت بازدیدی که از سایتشان می شود امیدوار به منفعت مالی هر چند ناچیز باشند .

شما وبمستر عزیز میتوانید با عضویت در سیستم کلیک طلا و قرار دادن یک کد ساده در سایت یا وبلاگ خود به نسبت بازدیدی که از سایت تان می شود کسب درآمد کنید با قرار دادن این کد ، کادری مشابه کادر انتهای این صفحه  در سایت شما به نمایش در خواهد آمد


نحوه کسب درآمد و روش محاسبه میزان درآمد در کلیک طلا :
به ازای ورود هر بازدید کننده منحصر بفرد مبلغ 2 ریال محاسبه و به کارکرد دامین ثبت شده منظور میشود .
تمامی آی پی های ورودی به سایتها ثبت میشود و تا مدت کوتاهی آی پی مورد نظر مسدود شده تا امکان ثبت مجدد و تقلب های احتمالی گرفته شود .

توجه فرمائید که آمار ثبت شده در آمارگیرها با میزان کارکرد شما ممکن است کمی متفاوت باشد .

با ورود بازدیدکننده به سایت شما رقمی به عنوان پورسانت به شما تعلق خواهد گرفت . طبیعی است هرچه میزان ورودی بازدیدکننده به سایت شما بیشتر باشد میزان درآمد تان هم بالاتر خواهد شد درضمن با اولین کلیک بازدید کننده در وبلاگ یا سایت شما ، چند صفحه اینترنتی به صورت پاپ آپ pop up باز می شوند که این موضوع شاید برای بعضی از بازدید کنندگان باعث رنجش خاطر آنها شود اما به هر حال کاریش نمیشه کرد ! .

میزان کسب درآمد با توجه به میزان تعرفه های معمولی که سایت های بزرگ ایرانی برای تبلیغات بنری مشابه در حال حاضر اخذ می کنند محاسبه شده است بعد از رسیدن کارکرد شما به حد نصاب که مبلغی معادل 15.000 تومان در نظر گرفته شده است ، میتوانید از پنل کاربری درخواست واریز به حساب نمائید .

چند نکته مهم :
1 - این سایت مطابق با قوانین جمهوری اسلامی است و از پذیرش تبلیغات خلاف این قوانین معذور است .

2 - سایت ها یا وبلاگ هایی که محتوی غیرقانونی و غیر شرعی دارند مورد تائید این سایت نخواهند بود و مشمول دریافت پورسانت نمیشوند .

3 - در این سیستم هر وبمستر برای سایت خود تلاش میکند و مواردی همچون معرفی و زیرمجموعه گیری کاربران دیگر در آن گنجانده نشده است

قوانین مهم :
1 - در صورت قرار دادن کد در جای نامناسب حداقل مبلغ پورسانت محاسبه و واریز خواهد شد .
2 - دستکاری کردن کد به هر نحوه، باعث عدم پرداخت و نهایتا حذف کاربر خواهد شد .
3 - قرار دادن کد در لینک باکس ها و بطور کل در هر مکانی جز سایت اصلی خلاف قوانین است و شامل پرداخت پورسانت نخواهد شد .
4 - قرار دادن کد در سایت یا وبلاگ های خلاف قوانین شرعی و موازین جمهوری اسلامی ایران مورد تائید این سایت نخواهد بود .

نظرات و سوالات متداول کاربران و پاسخ مدیریت سایت کلیک طلا به آنها :
1 - با سلام و خسته نباشید به همه ی کلیک طلایی ها وب سایت بسیار آیده آلی دارین فقط کمی پرداخت ها سر موعد معین پرداخت نمیشن و مارو به مشکل مواجه میکنن مشکلی نیستش , بنظرم شما بگین پرداخت ها تا مثلا فلان روز تمام میشه اینو قبول داریم مطمنن هم اعضا هم مشکلی نمیتونن داشته باشن ولی شما یه وقتی تو ارسال درخواست میزنین و بعدشم میایین دوباره تمدید میکنین پورسانت ها عالی درآمد عالی پشتیبانی عالی مدیر با اخلاق و با عرضه فقط عیب سیستم اینه بخدا نوکرتونم یا علی ؟
پاسخ مدیریت سایت کلیک طلا : ممنون از حسن نظر شما . از آنجایی که واریز پورسانت مرتبط با فروش محصولات ماست و از طرفی تعداد درخواست ها برای یکماه ممکن است بسیار بالا باشد ما ناچارا مجبور میشویم گاهی درآمد یک تا چند هفته را برای واریزی های آن دوره ذخیره و سپس بطور کامل تسویه کنیم .

2 - سوالی که منو از همون اول درگیر کرده اینه که سیستم کلیک طلا که معیار محاسبه اش بر مبنای کلیک نیست و بر مبنای بازدیده چرا اسمش رو گذاشته کلیک طلا ، جای خالی این سیستم شدید تو دنیای اینترنت حس میشد بی اغراق میتونم بگم که یه دونه ایید موفق باشید ؟
پاسخ مدیریت سایت کلیک طلا : متشکرم دوست عزیز . دلیل نامگذاری کلیک طلا اینست که در ابتدا فعالیت این سیستم بر اساس سیستم های کلیکی بوده است .

3 - چرا تعداد نمایش تبلیغات کمتر از میزان واقعی حساب می شود ؟
پاسخ مدیریت سایت کلیک طلا : کاربر محترم دلیل این امر در صفحه اول پنل بطور کامل توضیح داده شده است . بطور خلاصه باید گفت که محاسبه کارکرد بر اساس تعداد ورودی های جدید به سایت شماست نه تعداد بازدید از صفحات . واینکه برخی از ورودیهای شما ممکن است بلافاصله از سایت عضو دیگری وارد سایت شما شده باشند که در اینصورت هم برای آن کاربر خاص محاسبه ای صورت نمیگیرد .

4 - اگر مبلغ اختصاص داده شده به هر نمایش بیشتر شود بهتر است . بنر ها از طراحی زیبا و ساده استفاده شود تا موجب جذب کاربران شود نه اینکه از رنگ های تحریک کننده چشم و شلوغ استفاده شود که زیبایی سایت های نمایش دهنده را از بین ببرند و تمایل بازدید کننده از دیدن تبلیغات کم شود .
پاسخ مدیریت سایت کلیک طلا : کاربر عزیز مبلغ در نظر گرفته شده شاید در نگاه اول کم بنظر بیاید . اما این مبلغ به تناسب مبالغی که سایت های پربازدید در ازای نمایش بنر از مشتریان اخذ میکنند در نظر گرفته شده و کاملا متعارف با فضای تبلیغاتی حال حاضر اینترنت کشور است . در مورد بنرها هم هرچند طراحی آنها بر عهده ما نیست اما حتی المقدرو سعی میشود در مورد کیفیت آن به درخواست کنندگان حساسیت بیشتری نشان داده شود .

5 - اگه یه سر به سایت . . . بزنید و ببینید که نصف شما تبلیغات میذاره ولی هم سطح شما پورسانت میده بابت هر بازدید در ضمن از هر کلیک هم یه پولی میده . حالا خودتونو مقایسه کنید ببینید واقعا میتونید کاربر جذب کنید . گرچه من گفتم شما هم خوبید ولی . . . نظرمم که تایید نمیشه حد اقل اگه خوندید یه ذره سرو سامون بدید کاتون رو .
پاسخ مدیریت سایت کلیک طلا : دوست عزیزم سایتی که در پیام خود عنوان کردید تا چند دوره قبل از کلیک طلا پورسانت دریافت میکرده و با کپی برداری از سایت ما فعالیت خود را آغاز کرده . تجربه ما نشان میدهد با ادامه این روش پایداری این سیستم آینده ی روشنی نخواهد داشت مگر دست به راه های دیگری زده و تجدید نظر کنند . بنای پایه گذاری شده در کلیک طلا با منطق و آینده نگری و حفظ پایداری سیستم بوده است .

6 - سلام واقعا خسته نباشید فقط میخواستم بگم که اگر نرخ پورسانت ها رو بیشتر میکردید خیلی خوب میشد من الان تقریبا 6 ماهه که عضو شدم تازه حسابم شده شش هزار تومن . خیلی باید بازدید روزانت زیاد باشه که بتونی سود کنی . بازم ممنون .
پاسخ مدیریت سایت کلیک طلا : دوست گرامی ، کلیک طلا هم اکنون بیش از 15.000 سایت و وبلاگ عضو دارد . اگر قرار باشد همه ی اعضا با آمار نسبتا پایین انتظار درآمد ماهیانه داشته باشند ، در اینصورت مجموع پرداختی های ماهیانه میبایست میلیونها تومان شود که از عهده هیچ سایت ایرانی بر نخواهد آمد . در صورتیکه که ما بسیار مشتاقیم میزان پرداختی ها را هرچه بالاتر ببریم تا رضایت و اعتماد همه را جلب کنیم اما متاسفانه درآمد سیستم کمی بیشتر از میزان واریزی های هر دوره میباشد وپرداخت بیشتر از آن در توان مالی سایت نیست .

7 - سلام . یک پیشنهاد دارم . شما پرداخت را خودکار کنید . اینجوری خیلی عالی میشه . دیگه اعضا هم منتظر نمیمونن . مثلا یجوری کنید که هر هفته جمعه آخر شب پرداخت ها انجام بشه . ممنون از زحماتتون .
پاسخ مدیریت سایت کلیک طلا : دوست عزیز ، از آنجا که عملکرد سایتهای عضو میبایست قبل از واریز بطور کامل بررسی شود این کار غیر عملی است . به عنوان مثال ممکن است سایتی به حد نصاب رسیده باشد اما قوانین سایت را نقض کرده باشد که در این صورت نیاز به تصمیم در مورد چگونگی واریز پورسانت خواهد بود .

8 - به ازای هر بازدیدکننده چقدر پرداخت میکنید؟
پاسخ مدیریت سایت کلیک طلا : سیستم با توجه به بازدیدکننده واقعی یا گذرا مبلغی به عنوان پورسانت در نمایشگر ثبت خواهد کرد .

9 - از کجا باید مقدار کارکرد و کسب درآمد خود را مشاهده کنم ؟
پاسخ مدیریت سایت کلیک طلا : از صفحه اصلی سایت و با جستجوی آدرس سایت خود میتوانید در هر لحظه میزان درآمد کسب شده ی خود را به ریال مشاهده نمائید .

10 - من چندین سایت دارم آیا کد را باید در همه سایت هایم قرار بدهم؟
پاسخ مدیریت سایت کلیک طلا : بله . درصورتی که چندین سایت یا وبلاگ دارید باید کد را در همه ی آنها قرار دهید تا شمارش بصورت جدا انجام گیرد .

11 - اگر سایت من فیلتر ، مسدود یا به هر علتی به حالت معلق درآید تکلیف مبالغ پورسانت ثبت شده ی قبلی چه میشود ؟
پاسخ مدیریت سایت کلیک طلا : با قرار دادن کد در سایت یا وبلاگ دیگری میبایست فعالیت خود را ادامه دهید تا مجموع مبالغ گذشته و جدید شما به حد نصاب رسیده و سپس درخواست پورسانت نمائید . ( در هنگام ارسال درخواست باید این موضوع اطلاع داده شود ) .

12 - آیا بازدیدکنندگان تکراری که از سایت های عضو دیگر وارد سایت من شوند ، در محاسبه پورسانت در نظر گرفته میشود؟
پاسخ مدیریت سایت کلیک طلا : بله . در سیستم جدید کلیک طلا این محدودیت از بین رفته است .

13 - آیا سیستم زیرمجموعه گیری دارید؟
پاسخ مدیریت سایت کلیک طلا : خیر .هر کاربر فقط میتواند با ثبت سایت یا وبلاگ خودش فعالیت نماید .

14 - مبلغ کارکرد من از 150.000 ریال گذشته ولی هنوز پولی به حسابم واریز نشده چرا؟
پاسخ مدیریت سایت کلیک طلا : برای دریافت پورسانت باید حتما درخواست پورسانت ارسال شود .

15 - من درخواست پورسانت هم کرده ام ولی هنوز مبلغی به حسابم واریز نشده است . چرا؟
پاسخ مدیریت سایت کلیک طلا : متاسفانه مشاهده شده است که برخی از کاربران شماره 16 رقمی کارت خود را یا به اشتباه یا بنام فرد دیگری ثبت کرده اند که در اینصورت مدیریت کلیک طلا به هیچ وجه پرداختی به این صورت را انجام نخواهد داد . بنابراین باید شماره 16 رقمی کارت متعلق به سیستم شتاب خود را بررسی و در صورت نیاز اصلاح کنید .

16 - رمز عبور خود را فراموش کرده ام . چه باید بکنم؟
پاسخ مدیریت سایت کلیک طلا : چنانچه فقط رمز عبور خود را فراموش کرده اید میتوانید از قسمت مربوطه در صفحه اول اقدام کنید.اما چنانچه نام کاربری خود را هم فراموش کرده اید باید حساب کاربری جدیدی ایجاد کنید



منبع : seesoonyou,blog.ir

  • قادر قیومی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی