قانون 70/30 در بازاریابی مدرن
قادر قیومی | جمعه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۴۲ ق.ظ
معمولا فروشنده ها خیلی حرف می زنند . اما فروشنده خوب ، سوال های خوب و گزیده می پرسد .
شما باید بعنوان یک فروشنده ، 70 درصد گوش کنید و 30 درصد سوال کنید .
کار شما فقط کمک به مشتری است جهت رفع نیاز او .
تنها فروشنده های ضعیف هستند که زود قیمت می دهند .
دریک گفتگوی خوب ، مشتری خودش قیمت را می پرسد .
شما ابتدا باید محصولات خود را بطور کامل به مشتری معرفی نمایید و وقتی مشتری با رفتارش به شما « نه » می گوید ، فروش را متوقف نکنید و جبهه گیری نکنید . در واقع مشتری شما را دعوت می کند به اینکه اطلاعات بیشتری درباره محصولات در اختیارش بگذارید .
منبع : seesoonyou.blog.ir
- ۹۴/۰۱/۲۱